8WW.pl

Profesjonalny hosting w najniższych cenach

pomoc

Mam domenę u innego operatora, co zrobić?

Wystarczy skonfigurować zewnętrzne serwery dns tak aby prowadziły do naszego serwera

ns.mainnameserver.com

ns2.mainnameserver.com

Serwer po około 4 godzinach jest automatycznie gotowy do przyjęcia domeny i wówczas można ją wydelegować u swojego operatora na nasze serwery DNS. Proces zmiany serwerów może trwać od 24-48h. W tym czasie proszę cierpliwie czekać.

Czy hosting jest gotowy do użycia od razu po zakupie?

Tak, po rejestracji i wyborze hostingu zostanie on automatycznie uruchomiony dla Twojej domeny. Możesz przez 10 dni testować hosting. Jeśli spełnia Twoje wymagania w tym czasie zrób przelew. Jeśli w terminie 10 dni nie otrzymamy wpłaty deaktywujemy konto hostingowe. Od tego czasu będzie utrzymywane na naszych serwerach jeszcze przez 14 dni. Jeśli w tym czasie nie odnotujemy zaksięgowania wpłaty nieodwracalnie usuniemy konto a wszystkie dane zostaną nieodwracalnie usunięte.

Nie mogę połączyć się poprzez FTP, dlaczego?

Dostęp do FTP jest domyślnie zablokowany w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa hostingowanych plików. Aby odblokować dostęp należy zalogować się do Panelu klienta i odblokować czasowy dostęp do FTP. Nie zalecamy odblokowywania na czas dłuższy niż tydzień.

Dlaczego nie mogę zalogować się do Panelu klienta mimo, że podaje login i hasło, które zostało ustalone podczas rejestracji?

Panel klienta wykorzystuje do logowania domenę główną oraz hasło, które zostało przesłane po rejestracji usługi hostingowej. Nie mylić z zarejestrowaniem konta w naszym serwisie. Dane do logowania są przesyłane automatycznie na e-mail po udanej rejestracji hostingu. Jeśli taki e-mail nie dotarł mimo, że hosting został zarejestrowany pomyślnie i zobaczyłeś "Gratulacje..." sprawdź czy nie ma wiadomości w folderze SPAM.  

Jak zaparkować więcej domen?

Domeny są parkowane przez obsługę techniczną. W tym celu napisz na bok@8ww.pl

Wykorzystałem limit transferu, czy mogę dokupić?

Oczywiście :-) W tej sprawie proszę o kontakt pod numerem telefonu 503 175 695. Cenę ustalamy indywidualnie

Jak skonfigurować Outlook Express?

1 - Wybierz z Menu Narzędza, następnie kliknij konta.

2 - Naciśnij "Dodaj" następnie Poczta


3 - Podaj wyświetlaną nazwę


4 - Podaj adres e-mail


5 - Podaj nazwy serwerów POP3 i SMTP. Zgodne z regułą mail.twojadomena.pl


6 - W kolejnym kroku w nazwę konta wpisz swój e-mail, Podaj hasło, które znajdziesz w Panelu klienta w zakładce Mail Boxes. Upewnij się, że "Logowanie przy użyciu bezpiecznego uwierzytelniania hasła" NIE jest zaznaczone


7 - Gratulacje! 



W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.